فنجان های قاعدگی دستگاه های کوچک و انعطاف پذیر مراقبت از دوره هستند که از سیلیکون درجه پزشکی، لاستیک لاتکس یا TPE ساخته شده اند. آنها به جای جذب خون مانند پد یا تامپون، برای جمع آوری مایع قاعدگی وارد واژن می شوند. فنجان یک مهر و موم بدون نشتی با دیواره واژن ایجاد می کند. آنها را می توان تا 12 ساعت با خیال راحت پوشید (بسته به سنگینی دوره های شما ممکن است کمتر باشد) و مایع قاعدگی را تا زمانی که آن را تخلیه نکنید جمع می کند.
 
فواید فنجان قاعدگی
فنجان های قاعدگی فواید مختلفی دارند - بدون ترتیب خاصی، در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم!
 
فنجان های پریود راحت هستند
بسیاری از مردم فنجان ها را بسیار راحت تر از پد یا تامپون می دانند. آنها با دیواره واژن یک مهر و موم تشکیل می دهند و با بدن شما گرم می شوند و به شما امکان می دهند آزادانه بدون پد یا رشته های تامپون تحریک کننده حرکت کنید. آنها در طیف گسترده ای از اندازه ها و استحکام هستند، به این معنی که شما می توانید محصولی را پیدا کنید که به بهترین وجه متناسب با آناتومی منحصر به فرد شما باشد. به طور کلی، فنجانی که به بهترین وجه برای نیازهای مراقبت از بدن و دوره شما مناسب است، باید هنگام استفاده کاملا غیرقابل تشخیص باشد.
 
نگران بو نباشید
از آنجایی که فنجان های پریود به صورت داخلی پوشیده می شوند، می توانند مایع قاعدگی را در خود داشته باشند و از تماس آن با هوا و ایجاد بوی بد در وهله اول جلوگیری کنند. برخلاف تامپون، هیچ رشته ای برای جذب رطوبت وجود ندارد که منجر به ایجاد بو شود.
 
نشتی کمتر
فنجان های قاعدگی توسط دیواره های واژن در جای خود نگه داشته می شوند و با لبه فنجان مهر و موم ایجاد می کنند و به جلوگیری از هرگونه نشتی کمک می کنند. البته، تجربیات متفاوت است، اما بسیاری از افراد با استفاده از فنجان های خود بدون هیچ گونه پشتیبان احساس امنیت می کنند. باز هم، برخلاف تامپون، که در آن رشته‌ای برای خیس شدن وجود دارد، فنجان‌ها کاملاً محافظ داخلی هستند.کاپ قاعدگی برای دختران
 
دوستدار محیط زیست
با حدود 19 میلیارد پد و تامپون که هر ساله در ایالات متحده دور ریخته می شود، فنجان های قاعدگی یک جایگزین واضح سازگار با محیط زیست برای محصولات سنتی دوره هستند. بسیاری از فنجان ها را می توان تا 10 سال به طور ایمن مجدداً مورد استفاده قرار داد و به میزان قابل توجهی میزان زباله هایی را که به محل های دفن زباله ختم می شود کاهش می دهد. البته شستشو و مراقبت مناسب مهم است. تغییرات در سیلیکون (ترک، لایه ای شدن، چسبناک شدن و غیره) نشانه آماده بودن فنجان شما برای تعویض است.
کاپ قاعدگی کاپ قاعدگی چیست فنجان قاعدگی قیمت کاپ قاعدگی كاپ قاعدگي کاپ قاعدگی برای دوشیزگان نحوه استفاده از کاپ قاعدگی خرید کاپ قاعدگی قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها طرز استفاده از کاپ قاعدگی کاپ پریودی فنجان قاعدگی چیست کاپ پریودی چیست کاپ قاعدگی چیه بهترین مارک کاپ قاعدگی طرز استفاده کاپ قاعدگی روش استفاده از کاپ قاعدگی لونت کاپ چیست طریقه استفاده از کاپ قاعدگی استفاده از کاپ قاعدگی قیمت فنجان قاعدگی نحوه استفاده کاپ قاعدگی سایز کاپ قاعدگی كاپ قاعدگي چيست عوارض کاپ قاعدگی کاپ بهداشتی کاپ پریود طریقه استفاده کاپ قاعدگی کاپ قاعدگی نحوه استفاده کاپ قاعدگی را از کجا بخریم کاپ های قاعدگی کاپهای قاعدگی روش استفاده کاپ قاعدگی معایب کاپ قاعدگی آموزش استفاده از کاپ قاعدگی مراکز فروش کاپ قاعدگی کاپ قاعدگی خرید فروش کاپ قاعدگی کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم کاپ قاعده گی طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی انتخاب سایز کاپ قاعدگی چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی انواع کاپ قاعدگی فنجان پریود خريد كاپ قاعدگي طرز استفاده از فنجان قاعدگی كاپ قاعدگي خريد کاپ قاعدگی یا تامپون قيمت كاپ قاعدگي خرید فنجان قاعدگی مضرات استفاده از کاپ قاعدگی کاپ قاعدگی برای دختران معایب استفاده از کاپ قاعدگی طرز استفاده از كاپ قاعدگي خرید اینترنتی فنجان قاعدگی فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی