قاب

فریم داخلی کوله پشتی از جنس آلومینیوم (و در برخی موارد از پلاستیک سخت) است که در زیر لایه پشتی قرار داده شده است. آنها در کوله پشتی های بزرگ رایج هستند زیرا گردش هوا را تضمین می کنند و پشت به طور مستقیم به پنل پشتی نمی چسبد اما کمی جدا می ماند.
 
پد کمر
بالشتک کمری تکیه گاه بالشتکی برای کمر است و به صاف نگه داشتن آن، محافظت از آن و جذب وزن کمک می کند. به "کمربند کمری" مراجعه کنید.
 
زنجیر دیزی
زنجیر دیزی یکی از قطعات کوله پشتی رایج در کوهنوردی و خارج از منزل است. این یک نوع نوار نایلونی است که روی کوله پشتی دوخته می شود و حلقه هایی برای اتصال کارابین ها، گیره ها، لوازم جانبی یا تجهیزات تشکیل می دهد.
 
سگک ها و رگولاتورها
سگک ها اجزای سختی هستند که به هم نزدیک می شوند و می توانند از پلاستیک، فلز یا آلومینیوم باشند. از آنها برای بستن تسمه های سینه، تسمه های فشاری، کمربند باسن و همچنین کاپوت کوله پشتی استفاده می شود. رگولاتورها قطعات پلاستیکی برای تنظیم طول تسمه هستند.
 
حمل و نقل
دسته در بالا قرار دارد، در هیمالایای 65 لیتری ما در قسمت جانبی نیز وجود دارد. علاوه بر بلند کردن کوله پشتی، دسته می تواند برای بالا کشیدن کوهنوردان در شرایط سخت مفید باشد. در مورد هیمالیا 65 لیتری ما، دسته جانبی به شما امکان می دهد کوله پشتی را حتی در حالت افقی بلند کنید، به عنوان مثال روی کمربند تحویل بار در فرودگاه.
 
تسمه های شانه دار
تسمه های شانه وزن را بر روی هر دو شانه توزیع می کند، بالشتک و عرض از ویژگی های کلیدی برای کاهش بار هستند. در بیشتر موارد، می توانید بند های شانه را با فرم بدن خود تطبیق دهید. برخی از تسمه های شانه دارای حلقه یا حلقه های D برای قرار دادن لوله هیدراتاسیون هستند. در هیمالیا 65 لیتری ما، مواد بازتابنده حلقه های روی تسمه های شانه را می پوشاند.
 
 
نوار انعکاسی و حلقه D. هیمالیا 65 لیتری ویژه
نوارهای انعکاسی
برخی از کوله‌های پشتی دارای نوارهایی از مواد بازتابنده هستند که هنگام راه رفتن در خیابان یا مکان‌های کم نور، دید و ایمنی بیشتری را فراهم می‌کنند. همه کوله پشتی های ما دارای خطوط و آرم بازتابنده هستند.کوله پشتی کوهنوردی استوک
 
محفظه ها و جیب ها
حتی اگر ظرفیت یکسانی داشته باشند، همه کوله پشتی ها یکسان نیستند و می توان آنها را به روشی متفاوت در داخل تقسیم کرد.
 
مقسم داخلی
در کوله‌پشتی‌های با ظرفیت بزرگ، تقسیم‌کننده داخلی برای جدا کردن محفظه اصلی به دو قسمت ضروری است: یک محفظه بالا و یک قسمت پایین. مهم است که محتوا را بر اساس وزن و کاربرد تقسیم کنید. هر دو منطقه باید از بیرون قابل دسترسی باشند، بدون اینکه همه چیز را در هنگام جستجوی چیزی در پایین، خارج کنید. در کوله پشتی 65 لیتری هیمالیا ما، مقسم داخلی از طریق یک طناب کششی قابل گسترش است تا در صورت لزوم محفظه اصلی را به دو قسمت تقسیم کند.
 
پنل پشتی
اکثر کوله‌پشتی‌ها دارای یک پشتی بالشتک‌دار هستند که باعث راحتی و کاهش وزن می‌شود. یکی از ویژگی های مشترک کوله پشتی های بزرگ این است که شامل یک قاب فولادی سخت در داخل برای پشتیبانی از پشتی و یک سیستم تهویه برای اطمینان از گردش هوا است. انواع مختلفی از سیستم های پشتی وجود دارد که رایج ترین آنها کانال های تهویه و توری تنفسی است.
 
 
پنل پشتی قابل تنظیم و بالشتک. هیمالیا 65 لیتری ویژه
محفظه اصلی
محفظه اصلی بزرگترین فضای داخل کوله پشتی برای نگهداری محتویات است. از طریق زیپی که در خارج قرار گرفته و مطابق با شکل کوله پشتی قرار گرفته است، می توانید از دهانه های بالایی، جلویی و جانبی به محفظه اصلی دسترسی داشته باشید. این راهنما دریچه های مختلف را توضیح می دهد.
 
 
محفظه اصلی. هیمالیا 65 لیتری ویژه
محفظه کفش
محفظه کفش در کوله پشتی های ورزشی رایج است تا لباس ها یا کفش های خیس را از بقیه محتویات جدا کند، در حالی که در کوله های کوهنوردی می توانید آنها را در پایین قرار دهید. به لطف تقسیم‌کننده قابل افزایش، تنها در صورت نیاز می‌توان فضایی ویژه برای کفش‌ها را بدون کاهش حجم داخل محفظه اصلی به دست آورد.
 
محفظه کیسه خواب
معمولاً اشیاء سبک وزن مانند کیسه خواب در قسمت پایینی کوله پشتی قرار می گیرند تا وزن را بهتر متعادل کرده و پایه ای پایدار برای بقیه محتویات تشکیل دهند.
 
جیب و خروجی سیستم هیدراسیون
کوله پشتی های پیاده روی اغلب با سیستم هیدراتاسیون سازگار هستند.
کیسه آبرسانی در هنگام پیاده روی طولانی مفید است، می توانید آن را در جیب داخلی قرار دهید و از خروجی کناری برای بیرون آوردن لوله استفاده کنید.
کوله پشتی کوهنوردی استوک کوله پشتی کوهنوردی ساخت ایران بهترین کوله پشتی کوهنوردی کوله پشتی دیجی کالا قیمت کوله پشتی کوهنوردی یک روزه کوله پشتی کوهنوردی ترب کوله پشتی کوهنوردی کودک کوله پشتی کوهنوردی امریکایی