پیشگیری از بارداری - کاندوم زنانه (داخلی).
از کاندوم های زنانه (داخلی) می توان به عنوان جایگزینی برای کاندوم های مردانه (خارجی) استفاده کرد. آنها در داخل واژن استفاده می شوند تا از تبادل مایعات بدن (مانند اسپرم، مایعات واژن یا خون) بین همسران جلوگیری شود.
وقتی کاندوم زنانه (یا داخلی) به درستی استفاده شود، یک روش مانع موثر برای پیشگیری از بارداری است. سایر روش های مانع شامل کاندوم خارجی (مردانه) و دیافراگم است.
کاندوم های زنانه (داخلی) از عفونت های مقاربتی (STIs) جلوگیری می کند. آنها را می توان در هنگام تماس جنسی (از جمله رابطه جنسی دهانی، مقعدی و واژینال) و با اسباب بازی های جنسی استفاده کرد.کاندوم زنانه دیجی کالا
کاندوم زنانه (داخلی) فقط یک بار قابل استفاده است. هر بار که رابطه جنسی دارید از کاندوم جدید استفاده کنید.
کاندوم های زنانه اگر هر بار به درستی استفاده شوند بیشترین تاثیر را دارند
در این صفحه
کاندوم چیست؟
کاندوم زنانه (داخلی) چیست؟
نحوه عملکرد کاندوم زنانه (داخلی)
کاندوم های زنانه (داخلی) چقدر موثر هستند؟
مشکلات احتمالی در استفاده از کاندوم زنانه (داخلی).
نحوه استفاده از کاندوم زنانه (داخلی).
کاندوم و روان کننده زنانه (داخلی) را از کجا تهیه کنیم
مزایای کاندوم زنانه (داخلی).
خطرات بالقوه سلامتی ناشی از کاندوم زنانه (داخلی).
در صورت داشتن رابطه جنسی ناامن چه باید کرد؟
اطلاعات به زبان جامعه
از کجا کمک بگیریم
کاندوم چیست؟
کاندوم یک روش موثر پیشگیری از بارداری است. وظیفه آنها این است که با جلوگیری از ورود اسپرم و سایر مایعات بدن به واژن، دهان یا مقعد، به عنوان یک "مانع" عمل کنند. آنها برای جلوگیری از بارداری و عفونت های مقاربتی (STIs) استفاده می شوند.
 
سایر اشکال مانع از بارداری عبارتند از:
 
کاندوم مردانه (خارجی).
دیافراگم ها
کاندوم زنانه (داخلی) چیست؟
یک کاندوم (داخلی) زنانه (یا فمیدوم) کمی شبیه کاندوم مردانه (خارجی) است. بر خلاف کاندوم های خارجی، آنها در یک اندازه هستند.
 
کیسه نرم آنها از نیتریل (لاستیک مصنوعی) ساخته شده است. در هر انتها حلقه های انعطاف پذیری دارد و یک سر آن بسته است. قبل از رابطه جنسی در واژن یا مقعد قرار داده می شود.
 
نحوه عملکرد کاندوم زنانه (داخلی)
کاندوم های زنانه (داخلی) به عنوان یک مانع در برابر بارداری و بیماری های مقاربتی عمل می کنند. آنها مانع از ورود انزال به واژن یا مقعد می شوند.
 
از کاندوم های زنانه (داخلی) نیز برای رابطه جنسی ایمن استفاده می شود زیرا مانع از تبادل مایعات بدن در طول هر نوع تماس جنسی می شود. این شامل مقعد، دهان، واژینال، تماس پوست به پوست و اشتراک اسباب بازی های جنسی است).
 
برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های مقاربتی، در هر بار رابطه جنسی و هنگام تغییر جنسیت (مانند مقعدی به واژینال) از کاندوم جدید استفاده کنید.
 
کاندوم های زنانه (داخلی) چقدر موثر هستند؟
در صورت استفاده صحیح، در هر بار رابطه جنسی، کاندوم زنانه 95 درصد در پیشگیری از بارداری موثر است.
 
با این حال، ممکن است اشتباهاتی رخ دهد (مانند لیز خوردن یا شکستن کاندوم)، اثربخشی آنها در جلوگیری از بارداری شما به 79٪ کاهش می یابد.
 
کاندوم های زنانه (داخلی) را می توان با سایر اشکال پیشگیری از بارداری از جمله:
 
قرص
قرص کوچک
دستگاه های داخل رحمی (IUD)
ایمپلنت ها
تزریقات
حلقه های واژینال
اگر مطمئن نیستید که کدام روش پیشگیری و حفاظت برای شما بهترین است، با پزشک عمومی (پزشک) یا پرستار خود صحبت کنید.
خرید کاندوم زنانه کاندوم زنانه خرید کاندوم زنانه قیمت قیمت کاندوم زنانه فروش کاندوم زنانه فروش قیمت کاندوم زنانه عکس کاندوم زنانه قیمت کاندوم زنانه کاندوم زنانه دیجی کالا کاندم زنانه 2 کاندوم بانوان کاندومزنانه